^~*¤©[£]_[][][][]_MaNLooK_[][][][] _[£]©¤*~^
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

^~*¤©[£]_[][][][]_على الاصل دور نحن نختلف عن الاخرون فى الابداع والتقدم_[£]©¤*~^

البوابةالرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

كلام موجه لجميع المشتركين

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
بحر الدموع

بحر الدموع

كلام موجه لجميع المشتركين Empty
مُساهمةموضوع: كلام موجه لجميع المشتركين   كلام موجه لجميع المشتركين Emptyالثلاثاء مايو 06, 2008 7:38 pm

السلام عليكم
اريد استفسارا منكم جميعا و اتمنى ان كل واحد يدخل ليرى هذا الموضوع ان يرد بصراحة و بدون مجاملة.
المهم اريد ان أسأل هل استمراري معكم في هذا المنتدى غير مرغوب فيه أم ماذا ؟ صحيح أن هناك تقصير مني لأني لا أدخل النت كثيرا. لكن هذا ليس معناه أن تهمل مواضيعي كليا ، لكل ما تيسر لي الدخول آتيكم بالجديد.
أم أن مواضيع ليس لها اهمية بقدر المواضيع المطروحة الاخرى للزملاء المشتركين.
فأنا لا اجد منكم اي اهتمام او مجرد عبور لمواضيعي . أتمنى أ، اجد منكم ردا صريحا و مقنعا
islam
MATRIX_MoroCco
MATRIX_MoroCco
islam

مُساهمةموضوع: رد: كلام موجه لجميع المشتركين   كلام موجه لجميع المشتركين Emptyالجمعة مايو 09, 2008 4:25 pm

بحر انا متابع كل مواضيع المنتدى..رغم ان لظروف شغلى الحاليه مش قادر ارد او اجيب مواضيع جديده .. بس متابع بشكل كويس .. ومواضيعك كلها جميله جداً .. بس لحظى ان فى دراسه وامتحنات دلوقتى .. يعنى مفيش وقت للردود والمشاركات زى الاول.. انما انتى يا بحر منوره المنتدى

.. دونت بى وورى ..
بحر الدموع

بحر الدموع

مُساهمةموضوع: رد: كلام موجه لجميع المشتركين   كلام موجه لجميع المشتركين Emptyالسبت مايو 10, 2008 12:15 am

سلم على كرم اخلاقك يا اسلام و انا بشكرك انك اهتميت. انا عارفة اني مقصرة في حق المنتدى علشان مش بدخل كثير بس لظروف خاصة و الادمن محمود عارف كل الظروف من الاول. بس لما بدخل اكيد بجيب معاية جديد و بكثرة و يمكن تلاحظون هالشيء لأنهم بكتب اكثر من موضوع في يوم واحد و نادرا ما بلاقي اهتمام ههههههههه بس ماعلينا خلاص
و اشكرك تاني
HAMOZZA
MATRIX_MoroCco
MATRIX_MoroCco
HAMOZZA

مُساهمةموضوع: رد: كلام موجه لجميع المشتركين   كلام موجه لجميع المشتركين Emptyالثلاثاء مايو 13, 2008 4:07 am

بحر انتي ليه بتقولي كدا انا بدخل اشوف المواضيع والجديد برد عليه ومش بعمل مواضيع علشان كان اول ما المنتدي بدأ كان فيه تخمه من المواضيع كل عضو بيحط اكتر من 10 مواضيع في اليوم وهوا اللي بيهمل مواضيعه ..وبالنسبه للكره والحب وكدا ..كلنا هنا اسره محدش بيكره حد كلام موجه لجميع المشتركين 811833
http://www.hamozza-le.i8.com

كلام موجه لجميع المشتركين
صفحة 1 من اصل 1